Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

What are Words? - Chris Medina

Av Emma - 14 juli 2011 17:58

Jag har ingenting nytt att dela med mig av rent kunskapsmässigt, så medan ni väntar så får ni lyssna till årets bästa låt; What are Words. Den här låten är tillägnad Chris fästmö, som var med i en hemsk bilolycka två månader innan de skulle gifta sig. Hon blev allvarligt hjärnskadad, och kommer aldrig att bli frisk. Trots det så stananr han vid hennes sida, och det kallar jag äkta kärlek.

 
 
Lena

Lena

22 augusti 2011 20:21

Håller med det är äkta kärlek det! och låten är så otroligt fin! :)

http://lcfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 juli 2011 12:32

  Psykoanalys:Den psykodynamiska teorin grundlades av Freud, och hans viktigaste insats var att han uppmärksamade det faktum att agressioner och sexualiteten styr oss mer än vad vi vill erkänna. Hans tankar, och grunden för psykoanalysen, kan beskr...

Av Emma - 27 juni 2011 20:04

Jag håller (som ni alla antagligen vet vid det här laget) på väldigt mycket med kunskap, populärkultur, exstensiella frågor, etniska och historiska frågeställningar samt allmänt okända termer. Ingen bör bli förvånad om när jag talar om att jag ska bl...

Av Emma - 27 juni 2011 13:38

Flera av er har efterfrågat personligare inlägg, suck ;-). Det är ju faktiskt inte det den här bloggen är till för, men jag kan göra ett litet undantag just nu och visa er bilder på mina fyrbenta vänner!           Från vänster: Pepsi (Coll...

Av Emma - 26 juni 2011 13:51

Inom ämnet psykosyntes finns en grundsyn som säger att varje individ och varje organism har en historia, en nutid och en framtida potential. Detta perspektiv kan vara bra att känna till, när jag nu kommer att försöka förklara den modell inom psykosyn...

Av Emma - 25 juni 2011 14:50

Trots att jag personligen inte är något vidare på att fotografera så tycker jag att det är väldigt inspirerande att titta runt på olika fotohemsidor för att finna inspiration till det jag skriver.Genom mitt bloggande på BreathingTwilight så kom jag i...

Skapa flashcards